Tuesday 19 October 2010

Provant el nou blog

Bones a tots/es!

Finalment he decidit crear el blog després d'haver-hi pensat moltes vegades i no haver-m'hi posat mai. Maso m'has inspirat tio! O potser ha sigut la urgència d'haver d'entregar uns problemes de Quantum Mechanics I per demà i que no sé per on agafar el que m'ha fet decidir, per fi, a posar-me a escriure. Bé el fet es que en tenia ganes i aquí està. Intentaré anar explicant coses curioses i vivències vàries de la meva estada per l'Europa central. Així m'evitaré d'explicar anècdotes que crec que us poden interessar a molts una vegada i una altre...

Espero no fer-me pesat (s'accepten crítiques, per suposat...) i que de tant en tant us passeu per aquí per comprovar si estic viu!

Records per tothom!

3 comments:

  1. Així m'agrada petit!

    Com pots veure... he tardat zero coma en escriure algo! ja em conèixes, soc la impaciència en persona jejeje!

    Però bueno, que aquí ens interesan molt les teves vivències i aventures. Estarè a al tanto de l'asumpte...

    Disfruta mol i estem en contacte!!

    Venga... pues haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasta!

    ReplyDelete
  2. tengo un blogger polako, k es lo k se lleva ahoraaa!!! nin, ja tenim billets. una grata sorpresa lo del blog. is a maervelous way per estar una mica més aprop teu. townsend no vagis de moderno de mielda k jo fa temps en vai fer un, no se si el vau veure. http://monanimat.blogspot.com/

    ReplyDelete