Monday 29 November 2010

Canvi radical

Què pasa companys? Gaire fred per aquí? De ressaca postelectoral? Cuanto Cabron... http://www.youtube.com/watch?v=9wi0WKj5wl0 En fi, al que anem:

Això sí que és RASCA... Joooder. Tampoc és que abans fés calor, però hem passat de 5ºC positius a -5ºC en menys d'una setmana. I el que més aha canviat no és la temperatura, sinó el paisatge, i amb ell, l'ambient, i sembla que la fred sigui encara més acusada. No és el mateix sortir al carrer i comprovar que, d'acord fa fred, però el cel està lliure de núvols, no neva, no tens mig metre de neu al voltant... Doncs tot el contrari d'això és el que m'estic trobant. Em direu: "Tio, sabies a on anaves..." Si, però no hi estic acostumat, què voleu que us digui... Això s'ha de viure.


Jo les úniques vegades que he vist tanta neu junta ha estat esquiant. Bueno i el març passat durant la "macronevada", pero totes les botigues, escoles, la universitat, varen tancar i tots varem marxar cap a casa a refujiar-nos. I per poc no ens quedem sense país, recordeu? Aquí és una altre història. La gent continua fent vida normal, tot està preparat per la neu. I només faltaria!Sinó s'haurien d'estar 3 mesos tancats a casa... I de fet, encara no ha començat lo bo... Es veu que hi ha vegades, que anant en bus, arribes a una parada que no han netejat, de manera que s'obre la porta i veus un mur de neu davant teu. "Ale maco, surt si tens pebrots!" jeje Verídic (o això m'han venut les meves companyes).
La gent però, surt a passejar el gos, els nens corren i salten per la neu, i tot segueix un ritme tranquil. Clar, estàn preparats. Però jo no. O almenys, encara no. És més. No tinc botes. Vaig amb unes Vans d'aquestes que semblen mig gruixudes però que res... A la que els hi toqui una mica la neu se m'hi quedaran els peus enganxats per sempre http://www.youtube.com/watch?v=CdxXzQ2HttI

Ahir vaig sortir, però no nevava en aquell moment. Vaig estar mirant botes i tal. Molt bé, per 50€ (200 zlotis) aconsegueixes algo decent. I per què collons no me les vaig comprar? Ara estic aquí escrivent això i cagat de por per sortir al carrrer amb aquesta quantitat de neu. Sóc molt curt... "Ah doncs sí, estan bé", vaig pensar. Però volia mirar alguna cosa més per no precipitar-me. Es va començar a fer fosc (aquí a les 15-15:30h és fosc...) i dic: "Bueno, ja vindràs demà!" Doncs tooooma nevada! Quan arribi a la botiga se m'hauran caigut els peus...


A més a més avui és el concert de Herbie Hancock a les 20h i el Barça-Madrid, així que hauré de sortir sí o sí. Ja ho sé que me'n perdré la majoria, però tinc ganes de concert i sortiré a les 10 per veure la segona part, ni que sigui... Aviam si aguantem lo bo per llavors!
Sinó doncs mira tu. El partit l'haurà vist tothom i al final, de sentir-ne a parlar, serà com si l'hagués vist jo també. En canvi, quanta gent ha vist a Herbie Hancock en concert? No gaires, suposo. Això em consola. O almenys això vull creure...

Apa, salut a tots/es i visca el Barça!

No comments:

Post a Comment